Jak často udržovat kontakt s prodávajícím v průběhu prodeje?

Jak často udržovat kontakt s prodávajícím v průběhu prodeje?
Premium obsah
Doba čtení: 4 minuty

Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Prodej může trvat týden, ale i několik měsíců. Po celou dobu nabízení musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Bude-li prodej trvat delší dobu a vy nebudete informovat prodávajícího o průběhu prodeje, můžete o zakázku přijít.

Neudržování kontaktu s prodávajícím v průběhu prodeje je jeden z nejčastějších důvodů, proč makléři přichází o zakázky.

Když naberete nemovitost od prodávajícího, který má vysokou motivaci prodat (tj. musí prodat), budete dělat kvalitní prodejní aktivity a informovat prodávajícího o průběhu prodeje, máte více než 95 % pravděpodobnost, že nemovitost nakonec prodáte.

Tento článek si určitě přečtěte, pokud úspěšnost prodeje u prodávajících, kteří musí prodat, je méně než 90 %. Příčina může být právě nedostatečné udržování kontaktu.

Jak často s prodávajícím udržovat kontakt, jakou by měl mít formu a co s ním vůbec probírat? O tom se dozvíte v dnešním článku.

Celý příspěvek je určen pouze pro makléře RE/MAX Alfa.
Chcete se stát naším makléřem?
Kontaktujte nás
Jste-li naším makléřem, heslo najdete na firemním Google Disku.

Příspěvky v blogu