Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Svobodu, nezávislost, rozmanitou práci s lidmi a slušné příjmy. Nemusím být zavřený 8 hodin denně v kanceláři jako mnozí zaměstnanci nebo i podnikatelé, kteří jsou často otroky své práce.
Milan Vršecký patřil k nejproduktivnějším makléřům RE/MAX, nyní je vlastníkem kanceláře RE/MAX Synergy v Teplicích.
Jan Rampa za posledních 12 měsíců prodal nemovitosti v hodnotě cca 40 mil. Kč. Většinou to je 15 – 20 obchodních případů do roka. Z hlediska typů transakcí se z 85 % jedná o prodeje a z 15 % o pronájmy.
Tomáš Olbrich otevřel kancelář RE/MAX Drive v Benešově. Kromě vedení kanceláře se specializuje na komplikovanější obchody. V nabídce mívá 15 až 20 nemovitostí, v loňském roce realizoval 13 transakcí s celkovým hrubým výnosem 5.100.000 Kč.