Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.
Každý rok můžete získávat několik zakázek na doporučení od makléřů v regionech. Těžte z toho, že jste v RE/MAXu, udržujte s makléři v regionech kontakt, vrátí se vám to na doporučeních.
Každý realitní makléř potřebuje propagovat své služby a nemovitosti. A proto potřebuje nástroje, které mu pomohou vytvářet profesionální prezentace a automatizovat některé marketingové činnosti. A Canva je nástrojem pro tyto účely vskutku ideálním.
Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Podělím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Prodej může trvat týden, ale i několik měsíců. Po celou dobu nabízení musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Bude-li prodej trvat delší dobu a vy nebudete informovat prodávajícího o průběhu prodeje, můžete o zakázku přijít.
Když začínáte podnikat, potřebujete určitý kapitál. A práce makléře podnikáním je. Jako makléř můžete začít, i když nemáte statisíce na start. Co potřebujete vědět, když jsou vaše finanční možnosti omezené?
Pokud jste nestudovali obchodní akademii (tam se totiž učí obchodní korespondence), tak si tento článek musíte přečíst dříve, než klientovi napíšete první e-mail.
Prodáváte pozemek nebo rodinný dům? Pak v inzerci označujte pozemky, které jsou předmětem prodeje. Usnadníte klientům orientaci. A pokud je vyznačení úhledné, budete v jejich očích za většího profíka.
Při úmrtí v rodině dochází mimo jiné také ke generační výměně nemovitostí. To představuje práci i pro makléře, kteří tak mohou klientům pomoci najít nejlepší řešení, jak naložit se zděděnou nemovitostí.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil jako makléř, jak ho založit a spravovat, aby vám generoval nové klienty? To se dozvíte v dnešním článku.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Agentura pro výzkum trhu Response Now udělala průzkum znalosti Realitních značek. Jak si jednotlivé značky stojí?
Nechali jsme si zpracovat průzkum trhu, v němž jsme se ptali, podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář.
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Co to je remarketing, jaké jednotlivé druhy můžete využívat a jak vám může remarketing pomoci v efektivnějším získávání klientů.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Fotografie vydají za tisíc slov. Proto by na vašem webu neměl chybět nástroj pro zobrazování foto a video galerií. Dnes budu psát o pluginu Soliloquy. Našim makléřům ho nabízíme zdarma. Co umí a proč byste podobný doplněk měli mít také? To se dozvíte v článku.
Každý makléř by měl vědět, co je to marketingový mix a umět ho využívat ve své práci. Proč je to důležité? A jak ho využívat?
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Jako makléř Alfy získáte profesionální webové stránky, které vám budou generovat zákazníky. Co všechno získáte?
Videa na YouTube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které […]