Home office. V realitní branži standardem již dlouho

Home office. V realitní branži standardem již dlouho
Doba čtení: 2 minuty

Hodně lidí si přeje více pracovat z domova. Zatímco u zaměstnanců se nejedná o samozřejmost, realitní makléři jsou na home office zvyklí už dlouho.

Realitní makléři nejsou zaměstnanci, ale podnikatelé, takže mohou pracovat, kde chtějí a jak chtějí. Někteří chodí do kanceláře, protože jim to tak více vyhovuje, někteří makléři pracují z domova často a do kanceláře téměř nechodí.

A ta svoboda, to je to, co jsem měl na práci makléře velmi rád.

Realitní makléř k práci potřebuje jen následující pracovní nástroje:

  • Mobilní telefon a sluchátka
  • Počítač
  • Internet
  • Auto (někteří makléři ve městě preferují MHD a taxíky, takže ani to není nezbytností)

Propagaci nabízených nemovitostí mohou makléři zajišťovat odkudkoli chtějí. Doma, na horách nebo u moře. MAXIS, náš systém pro správu inzerce nemovitostí a poptávek funguje online. Makléř se přihlásí do systému a tam zpracuje inzerci a přímo ze systému exportuje na realitní servery.

Velkou část pracovního dne makléř stráví na telefonu. Makléři si neustále telefonují s klienty, sdělují jim informace o nabízených nemovitostech, dělají akvizice nemovitostí (tj. hovoří s lidmi, kteří nemovitost chtějí prodat) atd.

Dokonce ani smlouvy se nepodepisují tak často v kanceláři jako dřív. Čím dál tím více smluv uzavíráme online přes systémy, jako je Signi.

Velkou část pracovního dne pak makléři tráví na nemovitostech. Dobří realitní makléři se v kanceláři moc neohřejí.

Vadí vám, že musíte každý den chodit do kanceláře? Dejte výpověď.

Chcete se stát realitním makléřem v Alfě nebo se dozvědět o práci makléře více?

Kontaktujte nás

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek

Petr Podlešák

Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
Tel. 603 426 237

Příspěvky v blogu