Google moje firma vám pomůže získat více zakázek

Google moje firma vám pomůže získat více zakázek
Premium obsah
Doba čtení: 13 minut

Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil jako makléř, jak ho založit a spravovat, aby vám generoval nové klienty? To se dozvíte v dnešním článku.

Co je Google moje firma?

Google moje firma (GMF) je služba, která vám umožní prezentovat se vyhledávači na Googlu a v Google mapách. S troškou práce se můžete dostat v lokalitě vašeho působení na první stránku Googlu a nemusí vás to stát ani korunu. Díky tomu získáte nové klienty.

Proč musíte mít profil Google moje firma

Práce makléře je lokální. A Google již několik let nabízí na první straně svého vyhledávače záznamy lokálních firem s mapou. Pokud např. zadáte do vyhledávače výraz "realitní makléři", Google vám zobrazí na první stránce nejbližší realitní makléře, viz obrázek. A stejně to funguje i na Google mapách. Čím dál více lidí totiž vyhledává firmy a služby ve svém okolí právě na Google mapách. Aby si lidi našli i vás, musíte mít svůj profil v Google moje firma.

realitní makléři na Googlu

Založení a správa

Profil si založte na Google moje firma. Svůj profil můžete spravovat přímo ve vyhledávání Google, pokud jste přihlášení do svého Googlu účtu, pod kterým máte GMF vytvořený, viz obrázek níže.

Správa profilu Google moje firma

Profil však můžete spravovat i ve svém telefonu přímo v aplikaci Google mapy. Při zakládání vás Google povede a je třeba, abyste při vyplňování postupovali precizně. Jedině tak váš profil získá v průběhu času význam.

Co všechno je třeba nastavit a vyplnit?

Pojďme si ho společně nastavit. Ukážu vám, co všechno je třeba vyplnit, na co si dát pozor, jak často svůj profil aktualizovat atd.

1. Jméno firmy

Doporučuji, aby se jméno vaší firmy skládalo z vašeho jména a příjmení, profese a jména kanceláře. Například:

Ing. Václav Vokurka, realitní makléř RE/MAX Alfa

Tento tvar je důležitý. Proč? Jméno zápisu má vliv na zobrazení vašeho zápisu na určitá klíčová slova, která lidé zadávají do Googlu.

Když budete v realitní branži známou tváří, lidé vás budou v Googlu vyhledávat podle vašeho jména a příjmení. Někdy ho budou zadávat do Googlu i vaši potenciální klienti, aby si vás prolustrovali předtím, než vám svěří do prodeje svou nemovitost.

Mnohem více lidí váš však objeví díky klíčovým slovům "remax" a "realitní makléři".

V obrázku níže vidíte přehled hledanosti klíčových slov (aktualizace 3. 4. 2024). Klíčové slovo "remax" je nejvyhledávanější klíčové slovo realitních kanceláří na Googlu. Celý přehled uvidíte v článku Nejvyhledávanější realitní kanceláře na Googlu.

hledanost klíčová slova na Googlu

Také ve správě GMF profilu v záložce "Výkon" si můžete prohlédnout, jaká klíčová slova spustila zobrazení vašeho profilu. Vidíte, že v profilu kanceláře RE/MAX Alfa klíčové slovo "remax" dominuje, proto ho do jména nezapomeňte uvést i vy.

Výkon profilu Google moje firma RE/MAX Alfa
Výkon profilu Google moje firma RE/MAX Alfa

2. Kategorie

V sekci "Upravit profil" vyplňte "Obchodní kategorie". Doporučuji zvolit následující kategorie:

Celý příspěvek je určen pouze pro makléře RE/MAX Alfa.
Chcete se stát naším makléřem?
Kontaktujte nás
Jste-li naším makléřem, heslo najdete na firemním Google Disku.

Příspěvky v blogu