14 možností, jak se propagovat ve své expertní oblasti
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaši propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Co je to expertní oblast
Expertní oblast je oblast vašeho působení. Může být geografická či podle zaměření.
Geografická expertní oblast
Je zeměpisná oblast, ve které působíte. Je to oblast, kterou dokonale znáte. Víte např. kolik v této oblasti žije lidí, znáte počet domácností, bytových jednotek (byty i domy) a znáte skladbu obyvatel. Víte, jaké jsou v ní školy, školky, zdravotní střediska, obchody, služby atd. O všechny tyto informace jste schopni se podělit s vašimi klienty.
Vaše geografická oblast je zpravidla oblast, kde dlouhodobě žijete, máte tam přátele a znáte v ní lidi. Prostě, jak se říká: "znáte tam každý kámen".
Expertní oblast podle zaměření
Je oblast vašeho realitního zaměření. Můžete být expertem na prodej rezidenčních nemovitostí, expertem na prodej komerčních nemovitostí, na exekuce, insolvence atd. Zkrátka, v oblasti vaší specializace jste expertem.
Dnešní článek je věnován geografické expertní oblasti.
14 možností propagace v expertní oblasti
Následujících 14 způsobů můžete použít při propagaci svých služeb ve své geografické expertní oblasti. Aktivity jsem seřadil od těch nejdůležitějších.
Rád bych vás předem upozornil, že nemá smysl se věnovat žádné z níže uvedených aktivit krátkodobě. To by bylo jen vyhazováním peněz z okna. Aby vám lokální marketing začal opravdu fungovat a dokonce se začaly projevovat synergické efekty, je třeba se mu věnovat dlouhodobě.
Dělejte dlouhodobě alespoň polovinu z níže uvedených marketingových aktivit a uvidíte, že za pár let budete mít tolik zakázek, že nebudete stíhat.