Zamysleli jste se nad tím, jak je možné, že někteří makléři vydělávají milióny ročně a přitom jsou v pohodě a mají dostatek času na svou rodinu, přátele, koníčky a pak jsou makléři, kteří s bídou vydělají půl miliónu ročně a jsou uštvaní?
- Dovednosti realitních makléřů (75)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (35)
- Marketing (53)
- Nábor nemovitostí (32)
- O práci realitního makléře (249)
- Obchodní dovednosti (40)
- Premium obsah (46)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (55)
- Pro zájemce o práci makléře (111)
- Prodej nemovitostí (10)
Rubrika určená pro začínající makléře
Každý realitní makléř je dle AML zákona povinnou osobu a má mimo jiné od 1. 2. 2025 povinnost oznámit FAU (Finančně analytickému úřadu) za svoji živnost kontaktní osobu a kontaktní hodiny, ve kterých vás úřad může kontaktovat.
Realitní makléř má celou řadou zákonných povinností. Za porušení některých povinností jsou drakonické pokuty, proto je dobré se s nimi seznámit. Pojďme si je shrnout.
Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.
Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portály jsou plné ležáků, o něž není zájem. Jak postupovat, když chce prodávající nesmyslně vysokou cenu? Co bezpodmínečně musíte od prodávajícího zjistit?
I rok 2025 je plný příležitostí pro realitní makléře. Následujících 14 životních situací nabízí makléřům příležitosti poskytovat lepší realitní služby a vydělat tak více peněz.
Klienti chtějí spolupracovat s lidmi, kterým mohou důvěřovat. Ale jak dokážete důvěryhodnost někomu, koho jste možná nikdy předtím nepotkali?
Když premiér Fiala řekl, že je možné, aby lidé v Česku měli za 5 let platy jako v Německu, sklidil za to kritiku. Proč by to nebylo možné? Co musíte dělat za aktivity, pokud chcete své příjmy zdvojnásobit? O tom je dnešní článek.
Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.
Vybíráte aplikaci na správu úkolů a nevíte, podle jakých kritérií vybrat? Podívejte se na 5 aplikací, které jsou pro makléře jak ušité. Některou z nich si určitě vyberete.
Jako makléř Alfy můžete pro jednání využívat jakoukoli zasedačku RE/MAX Alfa v ČR. Stačí si ji jen zarezervovat přes Google kalendář. V tomto článku se dozvíte, jak si nasdílete zasedačky do svého Google kalendáře.
Každý rok můžete získávat několik zakázek na doporučení od makléřů v regionech. Těžte z toho, že jste v RE/MAXu, udržujte s makléři v regionech kontakt, vrátí se vám to na doporučeních.
Vybírám několik zajímavých myšlenek, které zazněly na zářijové RE/MAX konvenci ve Španělsku. Kromě přednášek jsme si užili hodně legrace, moře a sluníčka.
Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Podělím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzi o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Jak se liší proaktivní a reaktivní makléři? Udělejte si kvíz, jak jste na tom vy.
Toto je 5 způsobů, jak díky REMAXu můžete snadněji nabrat a prodat více nemovitostí než konkurenční makléři. Díky nim můžete být efektivnější a vydělávat více než oni.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Po celou dobu prodeje musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Proč je to důležité a jak často ho být v kontaktu? To se dnes dozvíte.
Když přemýšlíte, že začnete podnikat, odpovězte si nejdříve následující otázky.
Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn pro případ povinnosti nahradit klientům újmu způsobenou výkonem realitního zprostředkování.
Když chcete uspět v realitách, potřebujete celou řadu dovedností. Některé jsou však absolutně nejdůležitější. Tyto:
Gmail je pro makléře naprosto dokonalá emailová schránka a přitom je zdarma. Jaké jsou její hlavní přednosti a jak maximalizovat jeho potenciál v makléřské práci.
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Tyto informace jsou platné pro jakýkoli obor lidské činnosti. Říká se, že abyste se stali expertem, musíte se činnosti věnovat alespoň 10.000 hodin. To je však pouze část pravdy. Jaké další podmínky k tomu musíte splnit?
Nechali jsme si zpracovat průzkum trhu, v němž jsme se ptali, podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář.
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Na portálu Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Může to působit, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Dobří makléři mají práce víc než dost. Kolik lidí prodává přes realitní kanceláře. Ochota využít služeb realitní kanceláře V Česku odhadujeme, že cca 60 % […]
MLS makléřům pomáhá efektivněji prodávat nemovitosti. Jak funguje v praxi, co umí a kdy ho makléři nejvíce ocení?
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Každý úspěšný makléř potřebuje fakturovat. V čem fakturovat? Začátek roku je ideální pro výběr fakturačního programu.
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
Realitní právo, odpovědnost realitního makléře, chyby ve výměrách, skryté vady, to všechno je předmětem podcastu V realitě.
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe daři
Realitní obchod je zajímavá práce, nicméně zdaleka ne každý uspěje. Toto jsou nejčastější příčiny neúspěchu začínajících makléřů.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učiní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Realitní makléř je profesionál, který se specializuje na prodej, pronájem či vyhledávání nemovitostí. K úspěchu v této profesi je potřeba získat širokou paletu znalostí a dovedností. Níže jsem shrnul klíčové aspekty, které musí realitní makléř znát a umět.