Poprodejní služby mají velký vliv na prosperitu realitních makléřů. A proto by se měli o klienty starat i po prodeji nemovitosti.
- Dovednosti realitních makléřů (73)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (34)
- Marketing (52)
- Nábor nemovitostí (32)
- O práci realitního makléře (244)
- Obchodní dovednosti (40)
- Premium obsah (44)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (52)
- Pro zájemce o práci makléře (110)
- Prodej nemovitostí (10)
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Realitní profesionál je tréninkový program pro začínající realitní makléře. Co se v něm naučíte?
Jako makléř Alfy získáte profesionální webové stránky, které vám budou generovat zákazníky. Co všechno získáte?
Videa na YouTube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Chtěli byste získat více zakázek a mít více loajálních klientů? Nezapomínejte na své klienty ani poté, co jste s nimi uzavřeli obchod
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Budování obchodní databáze vám může přinést spoustu nových obchodních příležitostí. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí často vygenerovat příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.
Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody, a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří chtějí mít dobré obchodní výsledky.
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které […]