7 zásad úspěšné prohlídky nemovitosti
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Pokud se chcete dozvědět více o praktických postupech vyjednávání obchodu na prohlídce a po ní, přečtěte si článek Jak udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti.
Budete-li se držet následujících 7 zásad, nejenže se vám bude dařit nemovitost lépe prodávat, ale také vám to pomůže i v náborech nemovitostí.
1. Perfektní prezentace nemovitosti
Dělejte perfektní prezentace všech nabízených nemovitostí (tj. profesionální fotky nemovitostí, texty inzerátů, půdorysy, videa, virtuální prohlídky). Publikujte přesné, ověřené informace. Žádné domněnky, dohady. Co nevíte jistě, nepublikujte. Riskujete navíc odpovědnost za škodu, kterou byste sdělením nepřesných informací způsobili.
Kvalitní prezentací poskytnete klientům objektivnější přehled o nemovitosti ještě před prohlídkou. Pomůže vám přilákat více zájemců, ale také snížit počet zbytečných prohlídek. Odpadnou totiž lidé, pro které nemovitost není vhodná.
2. Rychlost reakce
Ozvěte se zájemci o prohlídku co nejdřív, reagujte rychle v odpovídání na dotazy a vůbec buďte ve všem rychlí. Uvidíte, jak klienti rychlost vaší akce a reakce ocení.
3. Dochvilnost
Choďte na prohlídky včas. Mějte rezervu, abyste přišli dříve než klienti. Když klienti přijdou dříve a vy jste už budete na místě, bude pro ně příjemné, že na vás nemusí čekat.
Když přijít včas nestihnete, omluvte se. Ideálně telefonicky. Omluvte se však vždy se před termínem prohlídky. Udělejte to, co nejdříve zjistíte, že nestíháte. Vyjadřujete tím respekt ke klientům a ti to ocení.