Zaměřujte se na kvalitu služby, ne na provizi
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
Získání důvěry zákazníka
Důkladná a kvalitní péče o klienta vytváří důvěru mezi makléřem a klientem. To často vede k dlouhodobé spolupráci a pozitivním doporučením od spokojených zákazníků.
Konkurenční výhoda
V průmyslu, kde se provize často pohybují ve standardním rozpětí, se může kvalitní služba stát klíčovým rozlišovacím faktorem pro získání a udržení klientů.
Dlouhodobá udržitelnost
Závislost na výši provize může vést ke krátkodobému myšlení a agresivním prodejním taktikám, které mohou ohrozit dlouhodobý úspěch makléře. Kvalitní služby jsou základem pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch.
Budování dlouhodobých vztahů
Investice do kvalitních služeb může vést k dlouhodobým vztahům s klienty, což může vést k opakovanému podnikání a doporučování nových zákazníků.
Zákaznická spokojenost
Kvalitní služby zajišťují spokojenost zákazníků. Spokojení zákazníci jsou často ochotnější zaplatit vyšší ceny za lepší služby a budou pravděpodobnější, že se vrátí, pokud budou potřebovat další realitní služby.
Chcete se stát realitním makléřem v Alfě nebo se dozvědět o práci makléře více?